Monday, December 18, 2006

我生病了。

我生病了。
前天晚上,在朋友的孩子满月party上,就觉得整个人没精神,胃口不是很好。昨天早上起来,脑袋觉得重重的,骨头酸痛,睡也不是,吃也吃不下,吃了的食物也全部吐了出来。下午去看了医生,医生说我是发烧和肠胃感染。回到家里,又昏昏沉沉的睡着。没办法分别白天和黑夜,就一直这样睡着。这时候的我,像极了冬眠的北极熊,不与外界联系,不需要吃饭,也不需要任何人陪伴。

当然,我可不能一直做北极熊,北极熊的冬眠期是整个冬天,而我呢?一天已经足够了。我可是一个不甘寂寞的人啊!我要快快好起来,虽然今天还是有点力不从心,可是比昨天好了许多,至少,我已经能吃点东西了,还有上网写blog了。祝我早日康复,期待能够过个健康的圣诞节。也祝,我亲爱的朋友和家人,Merry Christmas!

3 comments:

Anonymous said...

Hi Li Ying,

I was talking abt blog with frens just now so it reminds me of your blog that haven't been visited for quite some time.
Seeing your last post and know that you are not feeling well today, so wishing you recovering very soon and be healthy again. :)

Merry Christmas and happy new year!
Take care.

Regards,
Siew Ling

Lynn said...

hi 秀玲,

好久没有你的消息了,一切还安好吧!我应该明天就可以去上班了,只是在饮食方面要控制了。你呢?新的一年,又有什么新的期许呢?和我分享吧!

祝你:圣诞快乐。

Anonymous said...

Oh no poor girl,sick? must take care.

How you celebrate X'mas?

Wish you recover soon so that can go party with your love one
:-) cheers.

BTW thanks for everything