Thursday, November 02, 2006

祝我生日快乐


10 月29 日是我的生日。今年的生日对我来说是一个令我难忘的生日。那是一个悲喜交加的生日。在那一天,我感觉上我仿佛失去了我生命重要的人,可是我又得到了许多珍贵的情谊。哭了,笑了,心情大起大跌。
感谢我的亲爱的朋友,琦,芬,妮,婷枫,慧宁,莲娣,佩玲,佩莉,文光,谢谢你们给了我欢乐,给了我支持和鼓励,让我能勇敢地去面对人生的起落,残酷。我只是失去了一个,可是我得到了是许多。我还是幸运的,对吧?告诉自己,不要再哭了,英,无论在怎样哭泣,哀怨,都挽不会一切失去的。
从今天开始,重新出发,我会过的很好。祝我生日快乐,天天快乐,永远快乐。

5 comments:

the kampung girl said...

belated happy birthday babe:>

Anonymous said...

Hey, I always go to chk ur blog, finally u have write down something, great to heard that u hv get over it.
I am sorry that day didnt attend ur party, but know that u have enjoy it very much, thats wonderful

Lynn said...

hi YH,

Thanks for your wishes, although a bit late...:)

Lynn said...

hi dear,
thanks for ur concern along the way. Quite bz recently, have a lot of mind thinking need to be write down, but just bz and lazy, then delay n delay..:P
dun worried, I'll be ok :)

Anonymous said...

如果你为错过太阳而哭泣的话,你马上就要错过月亮了。